sobota, 6 lutego 2016

Wszystko i nic :*

hej moi kochani :*

Wszystko powoli wraca do normy :) już tygdzień po feriach...
Nie pisałam tutaj długo , wszystko dlatego że pod koniec wolnego złapała mnie choroba, przez kilka dni leżałam w łóżku i nie miałam siły na nic.

Ale już jestem, czuje sie o wiele lepiej :) a co do szkoły , żyje myślą że już za "niedługo" wakacje :D
Bardzo chciała bym żeby wkońcu zrobiło sie troche cieplej, nie lubie zimy:)
Jedyną rzeczą która ratuje mnie w zimne dni jest gorąca czekolada albo herbatka :D
aaaa i obiecuje wam ,że zaraz kiedy zrobi się troche cieplej wybiore sie na jakąś plenerową sesje .




                                             a tu nutka którą ostatnio uwielbiam *-*











































do nastepnego postaa :*

xoxo, Klaudia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz