piątek, 11 grudnia 2015

troche inaczej : Q&A :D

Dzisiaj poodpowiadam wam troche w Q&A :)
Piąteczek wieczorem a więc odpowiadam :D


nutka na miły wieczorek :)
https://www.youtube.com/watch?v=k7cMQxzCLE4


przy okazji troche snapa :D









1.Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Czysty przypadek , wszystko na spontanie :)

2.Jesteś osobą spontaniczną?
Czasami niestety za bardzo  ;)

3.Ile masz wzrostu?
ok. 160 cm 

4.Ulubiony zespół/wykonawca?
Nie mam ulubionego zespołu :)
Słucham różnego rodzaju muzyki i nie jestem zwolennikiem tylko jednego rodzaju i zespołu :P

5.Do której klasy teraz idziesz?
Obecnie jestem w 2 gim.

6.Co cenisz w ludziach?
Napewno bardzo cenie szczerość !

7.Twój ulubiony film?
"Zostań jeśli kochasz"

8.Co chcesz robić w przyszłości?
Tak naprawdę to do końca jeszcze nie wiem ale myśle że chciała bym robić to w czym czuje się dobrze :) tak więc coś ze sportem <3

9.Masz chłopaka?
Często zadawane pytanie :)
NIE :D

10.Zrobisz post ze wszystkimi Twoimi kosmetykami?
Może kiedyś :D Narazie nie planuje 

11.Masz tumblra?
Mam ale wchodzę bardzo żadko :(

12.Prostujesz włosy?
Czasami :) Naturalnie mam falowane

13. Planujesz założyć kanał na YT ?
Nieee ! To nie dla mnie :)

14. Często uprawiasz jakiś sport?
4 razy w tygodniu basen i ćwiczenia :)



Kilka opisujących mnie pytań ;)
już po 22 :( przepraszam że tak późno :*

Bay :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz