środa, 20 stycznia 2016

Black :)

witam moi drodzy :)


Za oknem dalej zimowy krajobraz.
Mimo, że nie lubie śniegu to na święta troche mi go brakowało.
Teraz czekam na wiosne a potem oczywiście na lato :)
Moje dwie ulubione pory roku *-*
Nie chce ubierać sie już tak ciepło i grubo, poprostu jest mi tak nie wygodnie.
Mam nadzieje, że już za niedługo będe mogła załozyć na siebie coś lżejszego :)
Mam dla was kilka zdjęć z dzisiaj.. złapałam jeszcze troche dnia ale fotki i tak wyszły dość ciemno....przepraszam ;(
dorzucam wam jeszcze zdjęcia mojego dziennego makijarzu  ;p


instagram :klik

ask:klik

na asku możecie zadawać pytania na które odpowiem na prywatnym snapie o którego prosiliście ;)


                                                   Thomas Jack -Rivers <3























































do następnego misiaki <3
xoxo, Klaudia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz