czwartek, 7 stycznia 2016

Tumblr ♡

hej,hej :D


dzisiaj troche mojego gadania ;)
jak już wspominałam od dawna inspiracje stylizacji czerpie z różnych blogów.
od niedawna żeby przeglądnąć coś ciekawego i motywującego odwiedzam różne stronki typu:
  We Heart It  

Zapraszam was również na mojego tumblra :D
ostatnio jestem tam rzadko ale postaram sie poprawić :)
Myślę, że znajdziecie tam dużo inspirujących i motywujących fotek :*
między innymi z tąd też są wszystkie moje tapety na telefon.



a tu mam dla was kilka fotek z których czerpie pomysły :D
jeszcze więcej tutaj :D




                                                  muzyczka dla lepszego oglądania!















































instagram :klik
snap: kaludia5
ask: klik


                                                   Dziękuje za dotrwanie do końca :*                                                                                                         Bay 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz