piątek, 25 marca 2016

Aktualności, aktualności :)

Hej hej :)

Dzisiaj troche aktualności :)
Chciałam wam przypomnieć o moich " social media".
A więc, możecie mnie znaleźć :

ASK : KLIK

Ostatnio dość dużo odpowiadam. Staram się odpowiadać na wiekszość pytań , ale jest ich sporo ;)
Jeśli macie do mnie jakieś pytanie możecie zadać je na asku.


INSTAGRAM: KLIK

Tutaj też jestem dość aktywna. Często dodaje zdjęcia. Zapraszam!



TUMBLR: KLIK

Uwielbiam tumblr. Ostatnio można mnie spotkać tam bardzo często. Dużo fajnych inspiracji. Polecam!



Z racji na to iź zbliżają się święta wielkanocne, życze wam: 
wszystkiego najlepszego, dużo zdrówka, dużo króliczków w koszyczku i kolorowych jajeczek :)



Tutaj kilka zdjęć:

r




















































xoxo, Klaudia :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz