sobota, 5 marca 2016

Black&white + red lips

no witam witam :)

Nie było mnie tu długo.
Przychodze do was dzisiaj z pewnym tematem dotyczącym makijażu :)
Nie jestem w tym temacie znawcą i prawdopodobnie nigdy nie będe.
Pierwszy raz za tusz chwyciłam już jakiś czas temu i od tego czasu maluje się zazwyczaj tylko w weekendy lub kiedy mam czas :)
Ważnym elementem makijażu dla mnie są dobrze wytuszowane rzęsy i ładne usta :)
Dzisiaj postawiłam na naturalność: na oczach tylko tusz ale za to na usta nałożyłam czerwono malinową pomadke.
Nie robie tego często, zazwyczaj używam bardziej neutralnych kolorków w odcieniu moich ust.
Moge powiedzieć że bardzo dbam o moje usta , oczywiście staram nie zapominać sie też o twarzy.
Często robie peelingi, nakładam maseczki.
Zadbane usta to dla mnie podstawa!
a co ważne jest dla was?






Miłego oglądania!
















































































do następnego misiaki :*
bay <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz